Divendres 1 de setembre
L’ENTRADA DE LA MARE DE DÉU DEL REMEI
17.30 hores – Prec del Sant Rosari.
18.00 hores – NOVENA EN HONOR A LA MARE DE DÉU DEL REMEI, oferida per als xiquets, xiquetes, angelets i captius.
18.45 hores – Entrada de murta.
19.00 hores – ACTE COMMEMORATIU DEL 75 ANIVERSARI DE L’ENTRADA A LLÍRIA DE LA NOVA I ACTUAL IMATGE DE LA MARE DE DÉU DEL REMEI. A l’eixida es dispararan les 21 salves d’ordenança. Presidirà l’acte l’arquebisbe emèrit de Zaragoza D. Manuel Ureña Pastor, qui també va presidir l’acte a l’any 1998 de les Noves d’Or de l’actual imatge.
Vos convidem a tots i totes a desfilar en aquesta festa de tots els remedians. A més, participarà gran part del patrimoni artístic-religiós que poseeix la Confraria, com són els gegants i nanos, els cavallets de la degolla i, a més a més, d’albades. En aquesta ocasió tan especial participarà la Moxeranga d’Alginet.
Itinerari:
Remei en direcció al carrer Santa Teresa, Andoval, Rei Xuixena, Juan Izquierdo, Mestre August Roca, Plaça Major, 9 d’octubre, Plaça de Partidors, Llibertat, San Miquel fins a la piscina (el mateix tram que la cavalcada), C/ San Vicente, Metge Vicent Portolés, finalitzant en l’Església del Remei.
En finalitzar l’acte es dispararà un ram de focs artificials i l’església del Remei estarà oberta i el pati ambientat per a l’ocasió.
En finalitzar l’acte, sopar i festa social.


Muixeranga!