La notícia de la mort del vigilant d’una finca de cànnabis així com la posterior detenció dels tres germans per la presumpta implicació a l’atropellament mortal d’este vigilant de la plantació de cànnabis medicinal en agost va ser la notícia més vista d’esta 2019 que ara acaba amb més de 15.000 visites dels lectors de la Veu de Llíria entre ambdues notícies.
Amb 9.000 visites dels lectors, la segona notícia més vis ta d’enguany ha estat l’home ferit que finalment va morir als festejos taurins de Llíria. Una vaca de la Ramaderia de German Vidal ha cornejat greument en l’engonal a un home molt conegut de Llíria amb el malnom de «El Lobo« o «Garrofa». L’ambulància el va traslladar a l’Hospital de Llíria, on finalment va morir a causa de la ferida del bou.
L’incendi del forn de Taronger és la tercera notícia més vista, amb més de 5000 visites. El fum va fer botar les alarmes al Forn de Taronger, situat a la zona a prop del col·legi de santa Ana cap a les 21 hores del dia 8 de maig. Dos camions de bombers, policia local i patrulles de protecció s’acostaren a la zona.
Altres incendis, com el causat per un biberó en el carrer Duc de Llíria, on els bombers varen rescatar al gosset de la família que s’havia quedat dins quan es va originar l’incendi. Així com la notícia del petardo que va ser la possible causa d’un cotxe cremat al carrer del Clarin, també estan entre les 19 més vistes d’este 2019.
Com no podia ser d’altra manera, les notícies relacionades amb els Festers de la Puríssima amb German Izquierdo i Patricia Calvo, així com la gala del Remei amb una Majoralia encapçalada pels clavaris Susi Veses i Lluís Blanch, els programes de festes, les imatges de les seues desfilades, o les presentacions estan entre les notícies més llegides de l’any.
En este contexte, les notícies de la Banda Primitiva pel seu Bicentenari, i els concerts de La Unió Musical han estat molt llegides en l’ambit cultural.
La Declaració de Llíria ciutat creativa de la UNESCO també s’ha colat entre les més compartides de l’any o el trompetista José Real, co-solista de l’orquestra Filarmónica de Essen, Alemanyia, i de l’Orquesta Filarmónica de Oslo, Noruega.
L’altra Festa que més interés ha despertat són les falles, la fugida de l’artista faller que varen fer a dos falles de Llíria: la Falla avinguda dels Furs qui no va poder Plantar la seua falla perquè l’artista faller els havia deixat sense acabar l’estructura. Un dia després era la Falla Alpelic qui es quedava sense falla: els ninots no estaven acabats, i la figura central ni apareixia.
També va despertar l’atenció dels lectors les festes de Sant Vicent, Sant Miquel mo la Setmana Taurina amb l’entrevista a José Brosa.
Una reivindicació laboral, la que varen fer les dones de la neteja dels Centres Públics de Llíria, també va ser seguida pels lectors de la veu amb quasi 3000 persones.
Les notícies polítiques també han estat molt seguides este 2019, amb les eleccions locals i nacionals. La presentació de les llistes del PSOE comptaren amb més de 4000 visites, també la presentació de les llistes del PP i la presentació de la candidatura de Joanma Miguel, amb més de 2000 persones que va ser la notícia més vista del mes de febrer quan va donar la sorpresa. El Pacte PSOE-Compromís-Move també ser seguida de forma multitudinària per més de 2.000 persones en una nit.
Dos fotògrafs molt volguts de Llíria, Sergio Sánchez Puerto amb el seu viatge familiar per Europa amb una autocaravana, així com les galeries de Maribel Aisa sobre la nit Mora remeiana, també s’han situat al rànquing de les notícies més vistes este 2019.
Els articles dels nostres col·laboradors, com Jose Maria Jordán, Paco Rozalen, Fina Pérez, Manolo Vidagany amb la seua sèrie d’Instruments i persones de Llíria que destaquen amb estos instruments, Carles Subiela o Carles Asensi en l’article sobre la vesprà en la que Llíria es va ofegar: La gran tempesta del 28 de setembre de 1949, als quals volem agrair la seua dedicació al municipi i este mitja de comunicació, es troben entre les notícies amb un alt nivell de fidelització.
També les notícies sobre el patrimoni bèl·lic de Llíria i el documental amb el qual va col·laborar Laveudelliria han estat molt seguides.
Per últim, el 2019 ens ha dut la visualització de moltes dones a Llíria, amb un canvi de paradigma, on la figura femenina i la seua aportació al municipi s’ha fet palès amb l’espai 8 dies, 8 dones on l’entrevista de Susi i Rosario de Ca Susi va ser seguida i compartida per multitud de lectors, així com l’article sobre la Historiadora Remedios Contreras, única mujer de Llíria que pone nombre a una calle.
També el servei La Veu de l’Escola on s’informa de les notícies dels centres educatius de Llíria, amb la millora de les infraestructures o les notícies d’Estrella la jove jugadora del Valencia CF, o la cap d’estudis del sant Vicent representat a Espanya en un Congrés són molt valorades pels lectors.

rbt
Un dels serveis més llegits, és el servei de necrològiques de la funerària Alcocer prats amb més de 15.000 lectors en conjunt.