El REFITEL Bàsquet Llíria ha acordat la renovació del contracte de Ion Galarza, que continuara almenys una temporada més baix els ordes d’Alejandro Mesa.
Ion va aplegar procedent del BG Dorsten alemany en desembre de l’any passat i fou molt important en els esquemes del cos tècnic, fent una mitja de 10,1 punts i 4,5 rebots en els 10 partits que juga vestint la samarreta groc i negra.
En aquesta renovació, el REFITEL Bàsquet Llíria podrà comptar en la potència i la versatilitat del jove jugador basc, que té capacitat per a jugar tant per dins com per fora.
Galarza ha declarat estar “molt content per poder renovar en un club com el Llíria”, i es mostra molt ambiciós per a aquesta temporada, ja que ha afirmat que pensa ajudar a aconseguir la classificació per la Final Four d’ascens a LEB Plata.
Format en les categories inferiors del València Bàsquet, ha aconseguit debutar tant en l’ACB com en la segona màxima competició europea, l’Eurocup.
Nota de premsa CEB Llíria