El regidor del Grup Municipal del Partit Popular a l’Ajuntament de Llíria, Miguel Castellano, ha denunciat el mal estat en el qual es troba el poblat iber de la Mont-ravana. Així, ha criticat la desídia del Govern de Joanma Miguel en el manteniment del patrimoni edetà.
Castellano s’ha pronunciat d’esta manera després de la resposta de la regidora de l’àrea Reme Tordera, de Compromís, davant la moció del PP en el qual es demana que es netege i es mantinga el poblat iber en condicions davant el seu estat d’abandó.
El regidor del PP ha lamentat la resposta de la regidora de Compromís Reme Tordera, perquè “voler deixar el poble iber ple de males herbes i brutícia per a evitar vandalisme és posar de manifest la nul·la voluntat de cuidar el nostre patrimoni, vetlar per la imatge de Llíria i treballar per millorar la nostra ciutat”.
Jaciment iber amb denominació BIC
En este sentit, Castellano ha demanat que s’adeqüe el jaciment ibèric la Mont- ravana a les necessitats de conservació, manteniment i protecció que requereix la seua denominació BIC, mitjançant subvencions o recursos econòmics propis, una proposta que ha sigut rebutjada pel PSOE i Compromís-MOVE.
L’edil popular ha assegurat que “és inacceptable l’estat d’abandó en el qual es troba el patrimoni de Llíria” i ha afegit que “és llastimós que no puguem oferir als visitants tot el potencial que té la nostra ciutat per la deixadesa del Govern del PSOE i Compromís-MOVE”.
Política de braços caiguts
Castellano ha subratllat que “malgrat els esforços del PP a presentar propostes en els plens, la resposta del Govern de la coalició PSOE i Compromís-MOVE sempre és dur a terme una política de braços caiguts, incapaç d’acceptar iniciatives que vagen en benefici de la ciutadania”.
El dirigent popular ha lamentat que “Llíria no mereix un Govern tan ineficaç i tan allunyat de la realitat, incapaç de veure les necessitats del municipi i sense ganes de treballar pels seus veïns i veïnes, perquè només cal eixir al carrer per a vore el lamentable estat en el qual es troba la nostra ciutat”.
Nota de premsa PP Llíria