Sanitat clausura les dutxes del Canó. Estos són els comunicats del PP i de l’Ajuntament

La portaveu del Grup Municipal del Partit Popular Reme Mazzolari ha exigit hui al Govern de Civera una “solució inmediata” en les instal·lacions esportives d’El Canó, després que la Conselleria de Sanitat les haja clausurat per alt risc de contagi per legionel·la, a causa de la falta de manteniment.

La portaveu popular es pregunta “per què després d’exigir la Conselleria de Sanitat a l’Ajuntament de Llíria que es duguera a terme una neteja i desinfecció dels sistemes d’aigua calenta sanitària i aigua freda de consum humà en un termini inferior a una setmana, el Govern de Civera no ho va fer?” Així, hi ha assenyalat que segons l’informe de Sanitat, a data 4 de setembre, es va procedir a la suspensió cautelar de l’activitat en les instal·lacions en El Canó

Mazzolari ha recordat que “les instal·lacions esportives en El Canó porten més de quatre anys totalment abandonades, tal com ha denunciat en innumerables ocasions el Partit Popular, no sols per la falta de manteniment en general sinó per la nul·la inversió per a reparar els camps de futbol 8 i 11 que porten tota la legislatura anterior amb clots sense que els usuaris puguen utilitzar-los com cal, l’adequació i gestió de les pistes de pàdel o la millora de les pistes d’atletisme, entre altres”.

Per la seua banda, l’Ajuntament de Llíria ha fet un comunicat on vol «traslladar a l’opinió pública les següents explicacions sobre el tancament temporal de les instal·lacions del poliesportiu municipal El Canó:

-Que no s’ha produït cap cas de contagi per legionel·la.

-Que una vegada rebuda la resolució de la Direcció General de Salut Pública, l’Ajuntament va procedir al tancament immediat de les instal·lacions per a preservar la salut de les persones usuàries.

-Que després de la inspecció realitzada enguany per la Conselleria es va actuar amb un tractament de desinfectació i actualment no existeix cap risc, però s’han detectat unes deficiències de caràcter estructural en les instal·lacions de lampisteria que requereixen de la realització d’unes obres per a esmenar-les.

-Vol dur a terme estes actuacions d’emergència amb la major diligència, perquè les instal·lacions puguen reobrir-se al més prompte possible i amb totes les condicions higiènic-sanitàries de seguretat exigibles.

Please enter your comment!